dinsdag 3 mei 2011

En jaaa...het is zo ver!

2 jaar geleden begon ik dit blog omdat ik gedachten, gedichten en quotes kon verzamelen over alles wat met werk en leven te maken had. Omdat ik de heimelijke wens had ooit loopbaancoach te 'worden'. Nu is het zover. Een gecombineerde baan; een gedeelte Baak-baan blijft en ikzelf als loopbaancoach kom erbij.

Net als ik de loopbaanswitches van anderen fascinerend vind, vind ik die van mezelf ook boeiend. Ik verzamel op die manier kennis over dit proces en het levert me op dat ik op dat moment doe wat ik voor me zie. Van 'iets met mensen' doen, naar exacte vakken en de TU Delft, van innovatiemanager naar trainer, van trainer/coach persoonlijke ontwikkeling nu ook loopbaancoach. Het kan dus.

En nu sta ik op het punt een bord in onze tuin te zetten: Levenswerk - loopbaancoaching.

En er gaat meteen een stemmetje zeggen: 'wat een grap!'

Zo werkt het dus. Voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten