vrijdag 6 november 2009

Twijfel

Ik heb zin om weer te werken na mijn zwangerschapsverlof. Zin om 'mijn zinnen' weer te verzetten.

Ik krijg ideeen, zin om collega's te zien, ben boeken aan het lezen over trainen en ben op internet aan het surfen naar interessante onderwerpen.

Ik krijg ook twijfel.

Ik heb een superleuke baan, maar ik weet dat ik hem nog leuker kan maken. Ik doe leuke dingen, maar er zit meer en anders in mij. Laat ik het even zo of ga ik er meteen voor zorgen dat het nog beter wordt?

Ben ik ongeduldig?
Ben ik te negatief?
Of wil ik niet onzinnige dingen doen omdat ik 2 mooie kereltjes op de creche heb zitten en anders dus wel betere dingen te doen heb?
Of ben ik gewoon ambitieus, wil ik alles uit mij halen wat erin zit?
Wil ik mijn levenswerk nu beginnen of perfectioneren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten