maandag 2 november 2009

Word maar zacht...


Dat is mijn persoonlijke missie: word maar zacht...
Wanneer mensen hard zijn voor de buitenwereld en dus ook voor zichzelf, wil ik 'aan'. Ik wil daar iets mee, vind het rot voor hen en voor mezelf. Ik wil dat ze verzachten, zichzelf durven terugvinden, zichzelf weer genoeg vinden en de wereld om hen heen weer zien met ontvankelijke ogen.

Vorig weekend tijdens mijn opleidingsweekend heb ik hem ontdekt, mijn missie. En het stemt me enorm vrolijk dat ik dat me nu herinner. Want ik weet het al heel lang, maar ik heb me nooit gerealiseerd dat dit is, wat me triggert, bezighoudt en interesseert in mensen.

Het stemt me vrolijk, omdat het me ontslaat van alle andere dingen die ik 'moet' zijn en kunnen. Dat pakken andere mensen op, met andere missies. Heerlijk!

Wat is jouw missie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten